nnacompany

معرفی مشاور:

مهندسان مشاور نگین نقشه آسیا دارنده رتبه های نقشه برداری زمینی و فتوگرامتری از سازمان مدیریت و برنامه ریزی به شماره ثبت 222926 در راستای بکارگیری توانمندیهای بخش خصوصی در ارائه خدمات مشاوره ای مهندسی و مشارکت در سازندگی کشور در سال 1383 بنیان نهاده شد. این مشاور از بدو تاسیس تا کنون همگام با پیشرفت تکنولوژی و توسعه شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک  فتوگرامتری، سنجش از دور، سیستم های اطلاعات جغرافیایی، آبنگاری و ژئودزی) در تهیه و تولید نقشه و اطلاعات مکانی دقیق و صحیح همت گماشته و در این راستا گامهای بلندی برداشته است. همچنین این مشاور استاندارد ISO 9001:2008 را به عنوان الگوی سامانه مدیریت کیفیت خود برگزیده است و اصل مشتری مداری و ارائه خدمات مشاوره ای با کیفیت بسیار عالی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

کارفرمایان:

درحال حاضر مهندسان مشاور نگین نقشه آسیا با داشتن نیروهای متخصص و اساتید برجسته دانشگاههای دولتی و نیز تجهیزات پیشرفته مفتخر است که برای بسیاری از ادارات و سازمانهای دولتی خدمات گسترده ای در رشته های نقشه برداری زمینی، ژئودزی، فتوگرامتری، سنجش از دور، سیستم های اطلاعات جغرافیایی(GIS) و هیدروگرافی ارائه نموده است. برخی از این سازمانها و ادارات دولتی و خصوصی عبارتند از : شهرداری، شرکت آب منطقه ای، شرکت برق منطقه ای، سازمان آب و برق، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان مسکن و شهرسازی، بنیاد تعاون ناجا، اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استانداری، سازمان شهرداریها، شرکت آب و فاضلاب، بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس، اداره کل منابع طبیعی استان، شرکت ملی فولاد، ستاد بازسازی عتبات عالیات، شرکت انتقال گاز ایران، سازمان نقشه برداری کل کشور، اداره راه و ترابری کل کشور و بخش خصوصی شرکت بلند پایه – کارگاه برج میلاد و یادمان سازه.

اصول اخلاقی:

ارائه خدمات با کيفيت مطلوب در زمان تعيين شده
رعايت کليه ضوابط فنی، استانداردهای نقشه برداری و نيز خواسته های کارفرمايان محترم رعايت نکات اخلاقی از جمله صداقت، شهامت و خير خواهی در ارتباط با کارفرما در ارائه خدمات مهندسی و راهکارهای بهبود فرآيندها پرهيز از هر گونه اقدامی که باعث ايجاد تضاد منافع بين کارفرما و مشاور می گردد رعايت امانت در نگهداری اطلاعات و خدمات و نيز محافظت دقيق و صحيح خدماتی که جنبه محرمانه داشته باشند استفاده بهينه از منابع کارفرما و جلوگيری از هدر رفتن آنها تلاش مداوم در جهت بالا بردن سطح کيفی و کمی دانش جهت ارائه خدمات با کيفيت بسيار عالی به کارگيری عنصر خلاقيت و نوآوری در جهت رفع نيازهای کارفرما